Kicsit eltűntem, aminek sok oka volt, mindenesetre történtek velünk dolgok, csak gép elé nem sikerült sosem ülnöm. Igyekszem pótolni. Egy rövid hétvégi összeállítással kezdem, a 'szokásos' sétánkkal, nagyon szép őszi idő volt az elmúlt napokban, alig voltunk itthon (csak hol a gép merült le, hol tele volt...)

A héten kipróbáltam új kenyérreceptet, a gyerekekkel kirándultunk, túlestünk egy gyomorrontáson (az én tippem a gomba volt, mert a szedett és bevizsgált gombák után lettünk napokig rosszul, de Tibi szerint nem, mert neki semmi baja nem volt), elkezdtem olvasni az Angyal válaszol könyvet újra, elkezdtünk angolozni, aminek az eredménye heti egy angol bejegyzés lesz, napok óta készülünk az uszodába, de mindig közbejött vmi, és torna, nyújtás, futása projekttel is el vagyok havazva, de legalább megfogalmaztam életem célját, 'megvilágosodtam' :-)) sok témában, és még sorolhatnám, a következő levegővétellel :-) 

szóval egy kis montázs a hétvégéről :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr262398377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.10.26. 20:02:19

Nem tudom, van-e már ilyened, de szeretném a blogodat egy "kreatív blogger" díjjal kitüntetni.
A díj szabályai:

1. Meg kell köszönni annak, aki adta.
2. A logót ki kell tenni a blogra.
3. Be kell linkelni, aki adta.
4. Tovább kell adni 7 blognak
5. Be kell linkelni a kitüntetett blogokat
6. Megjegyzést kell hagyni náluk
7. El kell árulni 7 dolgot a blog írójáról

Részletek itt: drobekvilaga.blogspot.com/

jszcst 2010.10.26. 21:12:04

óóó, köszönöm, ez igen megtisztelő. igyekszem mihamarabb élni vele!!! csak utána kell nézzek a logó kitevésnek, mert azt ebben a pillanatban nem tudom, hogyan fogom a 'képernyőre varázsolni' :-)
süti beállítások módosítása