jszcst 2010.09.29. 14:47

Stretching 2: láb-gerinc

 Őrület...ezt az anyagot délelőtt óta csinálom, a fényképezőgép lemerült, a gép egy fossss, lefagy, nemnyit, nem ment, ésatöbbi...na.

Ez a gyakorlat a láb és egy kis gerinc nyújtására szolgál, itt csak egy lábra végeztem el, de értelemszerűen mindkét lábra vonatkozik.

GYAKORLAT

1. TÁMADÓÁLLÁS, A HÁTSÓ LÁB VÁDLIJÁNAK NYÚJTÁSA, LASSÚ RUGÓZÁSSAL

2. TEDD ÁT A TESTSÚLYT A HÁTSÓ LÁBADRA ÉS NYÚJTSD MEG AZ ELSŐ LÁBAT. A FESZÜLÉST A LÁB HÁTSÓ RÉSZÉBEN ÉRZED

3. A TÖRZSED PRÓBÁLD LEFELÉ NYOMNI, KÖZELÍTVE AZ ELSŐ LÁBADHOZ

4. ÉRINTSD MEG AZ ELSŐ LÁBAD, A TÖRZS ÉS AZ ELSŐ LÁB NYÚJTÁSA EZ

5. PRÓBÁLD A TÖRZSED PÁRHUZAMOSAN RÁFESZÍTENI AZ ELSŐ LÁBADHOZ. MARADJ ÍGY, AMEDDIG BÍROD

6. A HÁTSÓ LÁBAD NYÚJTSD KI, TEDD RÁ A TESTSÚLYOD

7. MINDKÉT TALPAD A FÖLDÖN STABILAN ÁLLJON. LÁBAK EGYENESEN, MEGFESZÍTVE

8. HÁTSÓ LÁBADDAL EMELKEDJ FÖL SPICCBE, MINÉL JOBBAN FESZÜLJÖN AZ IZMOD, LÁBAD

9. MINDKÉT LÁBADDAL EMELKEDJ FEL SPICCBE, ÉS TELJES TÖRZZSEL HAJOLJ A LÁBAIDHOZ. MARADJ EBBE A PÓZBA NÉHÁNY MÁSODPERCIG

10. MINDKÉT SARKAD A FÖLDÖN, TELJES TALPPAL STABILAN, TÖRZSEDET PRÓBÁLD PÁRHUZAMOS ÁLLAPOTBA HOZNI A LÁBAIDHOZ

A FELADATOT NAPONTA TÖBBSZÖR VÉGEZD, MINDKÉT LÁBRA. AZ EGY-EGY POZÍCIÓBA ÁLLÁS IDEJÉT FOKOZATOSAN NÖVELD, ÍGY RUGALMASSÁ TUDOD TENNI A LÁBAIDAT.

A bejegyzés trackback címe:

http://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr332332301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.