jszcst 2010.09.29. 16:46

DIY: batikolás

 Most száradtak meg a tegnapi ruhafestés áldozatai :-)

már rutinosabb voltam, több színnel dolgoztam: szürke, barna, piros, rózsaszín, lila. Még keresek több színt, ha összejön  akkor csinálok egy még nagyobb bulit. annyira belejöttem -legalábbis ami a kedvemet érinti- hogy még a régi fakó fehér ágyneműt is bedobtam a végén az összeöntött maradék lila-piros-rózsaszín festékbe. Egész jó lett, felüdülés egy új színben aludni :-) ne kérdezzétek milyen színű lett, egy-két képen feltűnik a takaró is, lehet szavazni, ki mire tippel. 

szóval festegettem: Iván body-ját, kis pólót, Balázs pólóját, Tamara harisnyáját, Évi kötött pulcsiját. Apropó! Évi, amúgy ez egy 3 színű csíkosra festett pulcsi lenne, csak rejtélyes okok miatt egyszínű lett- a műszál jelenlétére tippelek- amolyan fáradt rózsaszín:-) pedig eredetileg középen lila, a szélén és az ujjain rózsaszín, az ujjvégeken pirosas árnyalatú volt. Csodaszép volt. Fixáltam a színeket, és a végén,mint a többit is,betettem centrifugára. És valahol ott tűntek el a színek!!! ez a centrifuga hibája!!!!!!!!!!!!!!!

de szerintem egész jók lettek :-) a fürdőszobát nem fotóztam le...pedig...a jó munka ez esetben komoly áldozatokkal járt :-))

néhány kép az eredményről: Edward maradt eredeti árnyalatában :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr582332573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása