jszcst 2010.09.28. 04:40

Stretching1: lábfej

Balettos múltamból jól tudom, a lábfej erősítése, nyújtása sarkalatos kérdés, és már tudományosan is bizonyították, a szép láb titka a karcsú lábfej, csinos vádli..legalábbis itt kezdődik a láb :-)

GYAKORLAT

1. FEKÜDJ A HÁTADRA

2. EMELD A MAGASBA MINDKÉT LÁBAD, DEREKAD, CSÍPŐD A FÖLDÖN. TÉRDED- LÁBAID MERŐLEGESEK TESTEDRE, FESZESEK,EGYENESEK

3. MOZGASD MEG MINDEN IRÁNYBA LASSAN A LÁBFEJED, ÉREZD,AHOGY HÚZÓDIK. FÖL, LE, JOBBRA, BALRA, KIFELÉ, BEFELÉ. MINDEN MOZDULATOT FIGYELJ, LASSAN, PRECÍZEN VÉGEZD EL.

4. ISMÉTELD A MOZDULATSORT MINÉL TÖBBSZÖR, IKTASS BE PIHENÉSEKET. A SOROZATSZÁMOT TE MAGAD ÁLLAPÍTSD MEG, DE NAPRÓL NAPRA PRÓBÁLD NÖVELNI AZ ADAGOT. 

5. NEM FÁJHAT, CSAK FESZÜLHET A MOZDULAT. 

 

MINDEN FELADAT MENNYISÉGE FÜGG A TE IZOMZATODTÓL. HA JÓ ÁLLAPOTBAN VAN, AKKOR GYORSAN TUDOD NÖVELNI A SOROZATSZÁMOT. HA GYENGE AZ IZOMZAT, AKKOR A NYÚJTÁSOK MELLÉ IKTASS BE IZOMERŐSÍTŐ GYAKORLATOKAT, MERT CSAK MEGLÉVŐ ERŐS IZMOT LEHET JÓL NYÚJTANI.

A bejegyzés trackback címe:

http://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr932328560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.