jszcst 2010.08.16. 12:49

Paparazzi képek

Hajnalban kezdődött...Tibi 3 kor feküdt, én akkor keltem. Gondoltam takarítok kicsit, napközben úgysem megy.. Aztán 5körül jött Tamara, kijött 'építőkockázni' Papa farönkjeivel (ilyenkor nem fáj, ha a lábára borul a torony :-) ).

Reggel megcsináltam a brokkolikrémlevest, a lángost és a csokitortát, Tamara gyúrta a tésztát, kavarta, segített teljes bedobással .-). Aztán jött a takarítás, majd a ruhák, cipők, táskák szelektálása :-) a cipők voltak a legizgalmasabbak, Tamara fel is próbálta az összes 8 cm-nél magasabb sarkú cipőmet. És még szaladni is tud benne!! Nagyon komoly :-)

Aztán gondoltam csinálok néhány képet a lakásról, Tibi festményéről, Tamara festményéről, ja és Tibi talpáról :-)

Iván Hamvas Bélát hallgatott velünk együtt, erről majd később :-)

szóval nézzétek, nézzetek Bennünket :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr82225355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása