jszcst 2010.06.21. 15:07

Virágfürdő

Most pláne kell egy kis lélekmelegítő, ebben az időben. És csak az igazi érzés adhatja meg mindezt. Ha hozzá mindez még ingyen is van, akkor miért ne?


 

Minden évben készítek fürdővízbe fürdővirágokat, fürdősót, ami mindenki nagy kedvence. Pláne Tamarának. Szerintem minden gyerek imádja az illatos, színes virágokat a nagy kádban, egy kis illóolajjal, és a végén különböző kencékkel (én csak olajat használok). És én is imádom, meg végül is Tibi is, csak mindig aggódik, nem fogja-e eltömíteni a lefolyót ez a sok virág...Megértem, mert rendszeresen eltömődik....:-)

Szóval idén a Tesóm juttatta eszembe, még semmilyen virágot nem gyűjtöttem, csak kesergek itt össze-vissza. A Lányok fürdővizébe tett pár szál levendulát meg kamillát. Ma pedig voltunk Velencén papírokat intézni, és a mező tele volt friss, illatos virágokkal. Szedtem is egy keveset, meg TaviMamánál gyűjtöttünk illatos mamarózsát (én csak így hívom azokat a régi, illatos fajtájú rózsákat), meg körömvirágot, és levendulát. 

Készítettem is róla képet, de ez csak előszedés volt, majd még írok recepteket, csak kedvcsinálónak írtam, mert hiába esik és borult, a virágok rendületlenül nyílnak. 

Szóval szerintem a következő növényeket találhatod meg könnyedén: pipacs, ökörfarkkóró, mályva, cickafark, mezei katáng, orbáncfű, levendula, rózsa, kamilla. 

A lényeg, hogy én forró fürdőbe teszem, lehetne tüllzsába is, akkor nincs tömődés, de olyan jó érzés és látvány a vízen úszkáló virágok, szirmok, hogy inkább utána takarítok egy kicsit. Használhatsz hozzá illóolajat, ha túlzásba akarsz esni, akkor használj muskotályzsályát és levendulát, vagy rózsát, de tehetsz bele citromfüvet, geranium, zsálya olajat is. Ha beszerzési forrás kell, akkor válaszd a www.illoolajok.hu oldalt, itt neten bármit, bárhonnan meg tudsz szerezni. 

Néhány kép a növényekről:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr872098161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása