Ez egy kiváló Primavera termék, ha nincs kedved elkészíteni, akkor ezen a néven (Orange in love) meg is veheted. De miért ne csinálnád meg?
 

Töménységtől függően lehet fürdőolaj, vagy testolaj, hajolaj vagy parfüm. Mert az én parfümöm olaj alapú. Abból nem lehet gond, nincs irritáció, csak kellemes illat.

Az Orange in Love kétféle összetevőt tartalmaz: narancs és vanília. Nem vagyok vaníliapárti, mert az eddig ismert vaníliaparfümök túl émelygősek voltak, de az eredeti vaníliából készült illat, az inkább pikáns, mint édes. Hiszen egy fűszerről van szó...

 

Orange in Love:

1dl jó minőségű bázisolaj (búzacsíra, jojoba, mandula), 10-30 csepp narancsolaj (10 csepp test-hajolajnak, 20 csepp fürdőbe, 30 csepp parfümnek), 1-2 rúd vanília (fél rudat egybe tedd, a többit őröld meg), 5-10 csepp rózsaolaj. Mindegyiket megveheted a ww.primavera-life.hu oldalon.

Az alapanyagokat alaposan keverd össze, és öntsd tiszta, zárható üvegcsébe. Imádnivaló illat lesz!!

Én használtam a hajamra, adtam ajándékba testolajnak és van belőle parfümöm is. Nagyon ritkán használom, de néha jól esik egy kis kényeztetés :-)
 

Szólj hozzá!

Címkék: kence

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr492048291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása