jszcst 2010.05.14. 10:53

nevelési csúcs

 

Miért van az, hogy a lányom, Tamara 2 éves múlt, de már kávézik, cigizik, csak fagyit akar enni és a napszemüveget a feje tetejére tolja?

de tényleg. igazi rosszcsont, még a feje is tiszta Pumukli, mert növesztjük a haját, és tiszta kis kócos rosszaság kinézete van :-)

Kávézik. Egyszer a kapuccsínómból adtam neki tejszínhabot, de Ő csak tejeskávéval kanalazta be a tejszínhabot, azóta ha kávét lát, mindig kávé kééé van. Ma reggel tesóm készített kávét, és ittunk tejeskávét, Tamara természetesen a kis kávéspohárba kért is, meg is itta a sajátját, aztán az enyémet is. hogy ízlett neki egy a kesernyés lötty???? nem is értem…de úgy itta, mint a profik. a kis ujját fenntartva :-)

Cigizik. Mert Tavi Mama (Tibi anyukája)cigizik, és amikor vele van, látja, ő hogy csinálja. és az elején minden egyenes szálat (ropi, fűszál, roletti) a szájába vett, akkurátusan szívott, majd naccságosan kifújta J és a kezét is úgy tartotta. azóta is megmaradt ez, ha jót akarunk nevetni, akkor mondjuk Tamarának, hogy te cigizel? és már mutatja is J ez egy külön műsorszám!!!!

Fagyi forever. Bármilyen messzeségből észreveszi a cukrászdát, fagyizót, és nincs mentség. enni kell. kezdtük egy gombóccal, aztán jött kettő, és azt hiszem ott rontottam el, hogy egyszer én vettem egy 3 gombócosat, amit Tamara meglátott, és látta a mennyiségbeli különbséget, azonnal rájött, az neki kell, és kérte az enyémet. azóta visszaálltunk a mindenki egy gombócosat eszik verzióra.

Napszemüveg a fejtetőn. Na hogy ezt hol látta???? mindig cikinek tartottam, aki hajpántként használja a napszemüveget. amúgy sem vagyok napszemüveges, pedig mindig próbálkoztam különféle modellekkel, de aztán soha nem használtam egyet sem. de tényleg. Tamara felveszi az orrára, kb 2 percig, aztán teszi fel a fejére. és ezt nagyon élvezi.

na ezek ragadnak rá… mondóka nuku, minden rosszaság az azonnal megmarad. azt nem kell kétszer mutatni, látni, mondani :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr712002264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása