jszcst 2010.05.11. 07:22

bodza végeredmény

nos, nem vártam tovább. mert már tegnap rájártam, és mielőtt elfogyna a látványos megmutatkozás előtt, hát beüvegeztem.

ezek az üvegcsék már egy éve itt porosodtak a konyhámban, egy lomtalanítás során bukkantunk rá (egy bőrbőröndben), de nem tudtam mire használni őket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

de itt és most, telitalálat! szerintem. pont elég is egy üvegcsébe ennyi, legszívesebben elajándékoznám őket, mert pont az a 'hétköznap van, megajándékozlak' méret.

így hát kész is, szerintem nagyon vonzó, illatos és rendkívül finom, tömény lett a végeredmény :-)

Tibinek is készítettem egycsavaros kupakosat, azt betudja vinni a munkahelyére, egy kis kedvcsinálónak:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wholeliving.blog.hu/api/trackback/id/tr651991576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása